måndag, mars 20, 2006

Eftermiddagsaktivitet

Jag befarade det värsta. Det blev ännu värre.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Usch usch usch, jag var med dig i tanken. /m

Ms Johansson sa...

nej! varför måste det vara sådär? det måste finnas en väg ut ur den där vikarieskiten! kan vi inte starta ett eget företag? jag gör vad som helst.

Josefine sa...

ja, vi får ta tag i den där hjärnstormen. vi behöver en hel orkan.

Anonym sa...

Usch, jag är ledsen min vän. I mitt liv har så mycket gått åt hållet som jag inte tänkt mig att jag har gnällt mig så trött att jag istället börjat skratta...

Det som du brukar ge mig råd i har helt gått i stiltje och jag har nästn glömt att det finns, annat har dykt upp och jag betvivlar stark att det får en annorlunda utväg, men jag känner mig mer groggy än ledsen...

Hoppas att du också kan skydda dig med det. Ring gärna om du vill...
/S

Josefine sa...

du låter väldigt kryptisk, sandra! det kvittar visst hur bra planer man tänker ut, andra männsikors reaktioner går aldrig att förutsäga.

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»