måndag, februari 27, 2006

Lovliest girl

OS är slut, känns lite tomt. Men idag kom äntligen skivan som får tårarna att fortsätta rinna. Beth Ortons nya skiva Comfort of Strangers kom flera veckor för sent, men på något sätt har det ändå varit en skön väntan. Jag har gärna haft den kvar som en karamell att suga på. Nu damp den precis ner på mitt hallgolv och första låt att lyssna på är självklart den kompletta Beth-låten Conceived. Till det kommer konvolutets och hemsidans foton som tar andan ur en.
Titta!


Fortsätt titta här och här!

5 kommentarer:

Ms Johansson sa...

min kom också idag! är det bara jag eller är ljudet lågt? får vrida upp på maxvolym på stereon.

hon är underskön..

Anonym sa...

TACK för uppläxningen igår!

Du sa verkligen sanningen och jag kände mig helt befriad. Skönt med sanningar ibland... det märks att du bryr dig och jag är tacksam och rörd, lite bättre idag... vet inte varför, men känns som om jag kan påverka situationen mer.

Josefine sa...

vad bra att du uppfattade att jag gjorde det i bästa välmening! du har kontrollen, men det är inte likt dig att prioritera bort nåt bra i rädsla för att bli besviken.

Josefine sa...

Maggan förresten, ljudet på min skiva är bra!

Ms Johansson sa...

då är det väl nån lågbudgetvariant jag fått tag på. den överröstar knappt billjuden när jag lyssnar på högsta volym utomhus..