fredag, februari 17, 2006

Dagens idolbild

Johan Glans

4 kommentarer:

Josefine sa...

vaa? du känner alla!
alltså poängen med dagens idolbild är att visa alla som är mina idoler på riktigt. jag tycker att johan glans är underbar. nisse hult-grejen vet jag inget om, men där är han ju bara skådespelare. men när han är sig själv eller i Kvarteret Skatan är han fenomenal! kommer snart en ny säsong!

det verkar blivit nåt fel med anonymiteten. ska fixa det direkt!
om du vill kan jag ta bort dina kommentarer och skriva i dem anonymt från dig. så behöver det ju inte länkas.

Anonym sa...

hej och hå vad roligt! kul att du fick lite inspiration från min anspråkslösa blogg. kan meddela att johan glans ju gick på min högstadieskola och gymnasium. han var rätt blek redan då. men så jävla rolig. jag tyckte att han var en fullfjädrad komiker redan vid 14 års ålder. nu vet jag inte om jag tycker att han är lika rolig längre... vad tycker du?/frida

Anonym sa...

haha jag tycker bara att det är kul att stajla lite. jag känner absolut inte johan glans. känner bara till honom. kan visa honom i fotokatalogen om du vill!/Frida

Anonym sa...

OH är min kommentar tilll denna idolbild. Och OH att du kan få se honom i gammal skolkatalog, det vill jag också se.