fredag, februari 24, 2006

Dagens idolbild

Jim Gaffigan

7 kommentarer:

Ms Johansson sa...

oh my god, he's so pale! (med hes, amerikansk tantröst)

Anonym sa...

VEM är detta? Allmänbilda mig! /maria

Josefine sa...

det är en otroligt rolig amerikansk ståupp-komiker!

Ms Johansson sa...

han är verkligen helt underbar! också med i ett sex and the city-avsnitt, där han spelar mirandas dates som går på toa med öppen dörr!

Anonym sa...

Tack för den kuriosan! Såvida ingen har en stå-up-dvd med mannen i fråga då så får jag väl nöja mig med att leta igenom Sex & the city-skivorna. Nån som vet vilken säsong? /Maria

Josefine sa...

svar direkt: säsong 4, avsnitt 3!
tyvärr inte så rolig där men däremot på den cd jag har med honom. byta gaffigan mot izzard? (frågan ska kanske ställas till lars)

Anonym sa...

Ja visst, jag har dem (han har redan sett dem)! Och har inte hunnit titta på dem än men jag har så mycket annat dvd-material just nu (sex och six) så du får ta den emellan. /mc