tisdag, augusti 07, 2007

Tisdag

Det finns ingen som styr upp bättre saker än Marie. Ikväll stod korvgrillning på stranden på schemat.

Grillad korv med bröd. Bättre än så här blir inte mat.

Vi gjorde vårt bästa för att få känslan av fredagskväll och att vara 17 år igen.


Ett tag trodde jag dock att min sista stund var kommen. Erik provade att få tyst på mig genom att träffa mig i ansiktet med en Total X-Stream Air. Nu har jag lite ont på näsan men eftersom mina glasögon klarade sig helt oskadda (övernaturligt) är jag ändå glad.

Under kvällen konstaterades det också hur psycho Josefine är. Vi hade hela listan.

3 kommentarer:

Ms Johansson sa...

den här listan med psychosymptom, är det en sådan man kan hitta på apoteket? jag kan nog pricka in ganska många rätt på den också.

Anonym sa...

Vilken chockartad upplevelse att inse att det som jag själv uppfattat som ett litet födelsemärke i pannan såhär i närbild visar sig vara en jättevårta/böld/odefinierbar utväxt. Jag känner mig nästan nätmobbad!

Eventuellt måste du publicera hela listan med symptom på att du är från vettet. Kanske med ett tillhörande test där man själv kan se om man är galen (eller kanske snarare exakt hur störd man är).

Josefine sa...

Maggie: inte apoteket, men väl i närmaste kvällstidning.

Kristina: så länge du inte är näthatad ska du vara glad.

listan på min psycho-grad hålls hemlig så långt som möjligt. om nu någon inte skulle vara bekant med den så vill jag leva lite på det.