tisdag, augusti 28, 2007

Post

Usch, jag ville bara tala om att jag nästan skäms nu. Det verkar som att jag fått mina kollegor att helt tappa självförtroendet. Måste klargöra att det inte alls är jag som ligger bakom detta. Jag rår inte för hypen som varit kring mig. Jag håller mig mer än gärna till min tid. Just nu vill jag inget hellre än att få ta det lugnt och slippa prestera hela tiden. Men jag vet inte vad som har hänt. Jag var tvungen att ta vid lite. Den som borde göra jobbet just nu tycks ha gått in i väggen, så jag ryckte in igår. Jag försöker ligga lågt och göra jobbet så likt min kollega som möjligt, men jag är inte tillräckligt kompetent för uppgiften. Jag låter alldeles för mycket av mina egna egenskaper lysa igenom.

Jag vädjar till er. Stöd även de svaga i samhället, alla har rätt att vara precis den de är. Alla är vi bra på något.
Själv vill jag passa på att säga till sommaren: Stå på dig - annars gör någon annan det.




/Vintern with love

Inga kommentarer: