fredag, juni 23, 2006

Mitt i sommaren

Väskan är packad och jag väntar på skjuts ut till det stora huset.

Saker man tydligen behöver på midsommarafton:
en filt
en påse Kinapuffar
två skålar potatissallad
4 ljuslyktor
8 skivor*
ett par leggings
en liten whiteboardtavla
2 kylklampar
lakan
en påse Salt & blandat
tandborste & tandkräm
en digitalkamera
deodorant
ombyte
en Så ska det låta-tävling

Glad midsommar!

* Håkan Hellström, Jenny Wilson, en blandning från millennieskiftet, Bille the vision, the Knife, Hello Saferide, bob hund och en Depeche-samling.

4 kommentarer:

Anonym sa...

och tänk vad bra det blev!/frida

Anonym sa...

Åh... det låter som att det bara kan bli en fantastisk kväll med en sådan väska! Själv åkte jag för ovanlighetens skull till min fest med enbart en paj under armen. Och dubbla ombyten (Klänning för sol, jeans och jacka för kväll). Det var nog den mest oproblematiska midsommaraftonen på flera år, men jag saknade naturligtvis er.

Ms Johansson sa...

ja det blev mycket fint (vi saknade dig, m!)

Josefine sa...

ja det var fint. tack alla inblandade! bådar gott inför framtida midsomrar.