tisdag, december 09, 2008

Kolla in!


Middagsfrid

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, jag är imponerad av priset. 159 kr per middag för 4 personer känns verkligen inte för mycket. Dessvärre inget alternativ när man är vegetarian.

/Maria

Josefine sa...

nej, jag såg att de inte hade något vegoalternativ. jag tror dock att om ryktet sprider sig så kommer hela konceptet utvecklas. kanske även med en matkasse för ensamhushåll!
jag ser framför mig att man i framtiden kommer skratta åt den här tiden när varenda hushåll slet sitt hår varje kväll med funderingar kring vad man ska ha till middag samt svettningar och trängsel i mataffären.

Anonym sa...

intressant alltså. men jag fick tyvärr inte fram menyn på min dator.

Josefine sa...

man kan kolla menyn på deras facebookgrupp! goa grejer!

internet memes sa...

Your blog is so cute :)