torsdag, december 11, 2008

I'm in!






TACK Christian!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var så lite så.

Ms Johansson sa...

jag väntar mig en utvärdering snart!

Josefine sa...

Oh maggie, det kan inte vara annat än utvärderat och klart. Såklart helt fantastiskt!
Igår till exempel hade jag precis känslan av när vi sände uppesittarkvällen i studentradion december-99. Du vet den kvällen när det var världens oväder och två decimeter snöslask ute och du och jag gick hem till mig efteråt istället för någon fest. Jag letade fram sändprotokollet och låtlistan och började lyssna igenom. Nostalgichock! Det mesta fanns men de gick bet på "Let go" med Suede!

Anonym sa...

Kul med uppdateringar!

/m

Ms Johansson sa...

nu finns det spotify här hemma också och jag håller med, fantastico! mitt problem är bara att jag är så dålig på musik nu att jag inte kommer på vad jag ska leta efter! josefine, vad ska jag leta efter? och den uppesittarkvällen glömmer jag aldrig. (det enda trista är att jag hade en svart tröja med glitter i på mig, eftersom vi skulle på sittning. en sådan som förortsmammor tar på sig när de ska piffa till sig. pinsamt!)

Anonym sa...

måste man bli inbjuden om man inte vill betala? min frisör snackade om detta förra veckan också, annars är jag totalt rudis.

Josefine sa...

maggie: oohh, jag har inga musiktips. det är ju du som ska ge dem till mig, annars känns det för konstigt!

frida: jag har heller inte så bra koll, men det verkar som man måste bli inbjuden för gratisversionen. har dock ingen aning hur man får tag på inbjudningar att dela ut!