fredag, juli 27, 2007

Hej då

Idag installerade jag en sitemeter på bloggen. Det skulle jag aldrig gjort. Nu måste jag nämligen ta livet av mig. Farväl världen, time to die. Jag hatar internet.
Bara för att jag är så sen med allting så har jag varit lyckligt ovetande om hur in i detalj registrerad man blir. Jag är själv redan helt beroende av den. Så om folk är som jag är det bara att packa ihop och lämna in. De måste ju tro att man är galen, inte har något liv och förföljer dem. Och ja, det kan väl stämma. 10 besök per dag är inget ovanligt.
Förlåt mig.
Pratar med Maggan. Hon känner sig lika skärrad och föreslår kollektivt självmord. Sänds eventuellt live över bloggen som någon slags kompensation till alla er vars liv vi infiltrerat. Självmord känns jättehärligt, säger Maggan.

*

Eller vänta, jag hade ju planerat fredagsmys (lite vin och choklad). Jag får ta det först.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skrattar högt varje gång jag ser din bild av fredagsmys.

Josefine sa...

Joseful = AFV