söndag, oktober 22, 2006

Igenväxt

Jag vet inte om det är för att jag känner mig halvinkompetent på mitt jobb som det känns som att min hjärna inte kan producera en enda egen tanke. Något är det i alla fall. Alkohol skulle enligt säker källa hjälpa




så nu sitter jag här med ett glas vin och ska betala räkningar samt försöka vara lite kreativ. Men jag vet inte om det kommer att göra någon skillnad. Jag tycker mest att min lediga tid går åt till att tänka på vad jag ska äta till kvällsmat och känna mig en aning kärlekskrank.
Apropå kärlekskrank, skulle jag kanske använda utrymmet till att presentera min drömman som har utkristalliserat sig under hösten?
Här är han

Filip Hammar



Jag har hört att han har tjej. Hon är blond.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade faktiskt ett liknande skägg som Filips en stund i fredags eftermiddag. Brukar experimentera lite när jag rakar mig. Jag kanske skulle behållt det. Det är så lätt att vara efterklok.

Modigt vinglas. Du lär sova gott inatt!

Josefine sa...

då måste jag genast tillägga att han är min drömman MINUS skägget. den där typen av stylade skägg har jag extremt svårt för.

ja, inte behöver jag vara kärlekskrank när det finns så där stora glas.

Sägen, Elin Sigrén sa...

Ha, ha! Jag tror att ni skulle ha kul ihop. Han är ...ja vad ska jag säga? Fräck! / E

Josefine sa...

haha elin, du har förstått det helt rätt!