tisdag, oktober 06, 2009

Dagens idolbild

Emile Hirsch


11 kommentarer:

frida sa...

känner ju knappt igen honom från into the wild. men han är en bra gosse.

Josefine sa...

ja, och i Milk ser han ut på ytterligare ett annat, men fortfarande lika bländande bra.

frida sa...

va var han med i milk? vem var han där?

Josefine sa...

han den lockige killen med stora glasögon. scenen när harvey och han möts för första gången på gatan är förtrollande.

Josefine sa...

frida, vet du vad? igår såg jag "alpha dog", en annan film med denna man. men i detta fall överglänstes han faktiskt av ingen mindre än gamle justin timberlake!

frida sa...

alpha dog aha! fick du den från lovefilm? och justin glänste även som skådis? underbart.

Josefine sa...

jepp, mitt första byte från dem! hoppas det ligger två nya och väntar på mig i brevlådan när jag kommer hem.
check på justin!

Ms Johansson sa...

ahhh du har ju bloggat! yay! och om ingen mindre än emile, fantastisk man!

Anonym sa...

Very interesting post! Please, see my blog too - Nick's Russian Blog. Thank you!

Pass4Sure sa...

Very interesting post! Please, see my blog too. and its very kind of you.thanks for sharing this post.

^MiSs LeBaY^ sa...

Poäng kan vara närmare bekantskap inte?
där du bor och hur gammal är du?

Presentera mitt namn är Jessy, trevligt att du vet närmare ...